UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 2 Disember 2010

TAK PANDAI , NAK BUAT-BUAT PANDAI

Pernah dengar tak perkataan ‘Bodoh Sombong’? Mesti ada yang pernah jumpa dengan orang2 yang macam ni kannnnnnnnn.........

Orang yang buat2 pandai, tapi sebenarnya tak tau apa2 pun. Bila dinasihat, pandai dia je bercakap. Bila diberi pendapat, tak mau nak terima..........

Tapi bila ada masalah, datang semula pada kita; meluahkan perasaan . Tak sudah2 sampai kita pulak jadi menyampah. Asyik nak melayan masalah dia je....... Masalah kita pun tak terlayan ; inikan plak nak melayan masalah orang lain.......

*Tulah dah tak tau , tapi nak buat2 tau......Tak pandai, nak berlagak pandai! ‘Bodoh Sombong’ lah tu.......

10 ulasan:

eelobor berkata...

selalu jumpa orang cam gini, dan terasa nak tergelak jer

velasrizal berkata...

wat wat pandai nanti malu sendri kan..

Kadar Baru Diskaun Saman Trafik Polis Di Raja Malaysia (PDRM) Bermula 1 Disember 2010

Gadis Kampung berkata...

iisssshhhhh...ada juga org mcm tu ye azzey.
nak pinggan mangkuk tak?
saya tagged awak utk contest tue jom la klik tengok

Kalamhati berkata...

huhu biasa la tu..selalu berhadapan dgn org cemni..huhu

tengkorakemas berkata...

hm apa yg susahnya untuk menerima teguran..bila dah keras kepala susahla

HonEyBuNNy berkata...

setuju entry neh..sellau jumpa org cm tu,....geramnya..

ArELeEz berkata...

dah la bodoh, sombong lak tuh! isk3..

azieazah berkata...

Betul. Apa yang ditulis itu memang jelas mencirikan “bodoh sombong”...

biskut berkata...

ada pengajaran untuk orang-orang seperti itu...

Ct Arina berkata...

kene nasehat lebih org gini.
ehe^^

p/s: salam kenal azzey.. & tq 4 visit mine ~_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs