UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 2 Disember 2010

3 TAHUN BERLAGAK DOKTOR PAKAR

KLANG: Dia pernah menyambut sembilan kelahiran selain merawat ratusan pesakit, namun penyamaran seorang doktor palsu sejak tiga tahun lalu berakhir apabila dia ditahan sepasukan polis dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) Klang Utara, pada 22 November lalu.

Doktor palsu itu ditahan jam 11.30 pagi di sebuah klinik di Klang Utara, di sini, ketika merawat seorang pesakit yang hendak bersalin di Klang Utara, di sini.


Malah, bagi mengelak kegiatan liciknya dikesan, lelaki berusia 41 tahun berasal dari Sendayan, Negeri Sembilan itu berpindah-randah serta bekerja sebagai pakar perubatan di beberapa klinik sekitar Lembah Klang.

Ketua Polis Daerah Klang Utara, Superintendan Mohamad Shukor Sulong, berkata temberang doktor palsu itu terbongkar apabila seorang remaja berusia 18 tahun yang bekerja di klinik itu membuat laporan pada 11 November lalu mengadu dicabul suspek.

Berita selanjutnya baca di sini : myMetro


* Macam-macam hal.......

4 ulasan:

mia berkata...

haa da baca da ni sis..gile kan...3 tahun org tak tahu..huhu..ntah ade silap bg ubat ke tak..huhuh..

Cik SHiNJU berkata...

Laaa...dah la menyamar,mencabul plak lg..
Memang nak kena sangat la tu..

nurkass berkata...

hushh..bahaya nih..camne lah dia rawat org nak bersalin tu..giler..

Ct Arina berkata...

ade jgk??
ish2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs