UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 8 Disember 2010

RELA DALAM PAKSA

Sesuatu perkara kalau dipaksa , memang tak elok jadinya…..ada je yang tak kena…..:(

* Actually nak citer sakit kepala aku masih tak hilang2…..on & off. Dah 5 -6 hari. Sejak pergi kursuss hari tu bertambah teruk lagi!

6 ulasan:

sWeEtdARLiNG berkata...

memang.. orang pun kalau kena paksa buat keje, buat tu tetap buat, tapi muka masam jer... heeeee

sw33tdarling.com

eelobor berkata...

hehehe, bawak2 berehat luh azzey. hari nie byk yg azzey komen kat entri saya kan? thanx

biskut berkata...

jangan amik ringan soal headache,kalau saja bukan migrain mungkin ade benda lain yg dirisaukan.buat medical check-up deh..

azieazah berkata...

Kena ujan ka?
atau migrain?

harus dicari punca kejadian....

ardinihumaira berkata...

dni pun kalo kena paksa rasa hang jap otak huhu

Ct Arina berkata...

azzey g cek dokter laa.
nnt makin melarat.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs