UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 10 Disember 2010

MEE SEGERA PUN BOLEHLAH.........

Plan nak masak nasi goreng. Sekali tengok2 nasi dah basi. Cepat sangat nasi jadi basi.....Sudahnya aku masak je Mee Segera . Maukkan cili padi dan bawang dan 1 biji telur......

Alhamdulillah kenyang juga. Sesekali makan mee segera tak pelah ; lagipun dah lama tak makan mee segera......:)

Cepat sangat masa berlalu. Tengok jam dah pun pukul 1.40 tengahari. Sunyi je kat luar tu. Hari Jumaat kannnnnn. Ramai yang masih kat masjid ni........

6 ulasan:

ardinihumaira berkata...

mi segera ni best betul kak. kalau lama tak makan rasa rinduuu hehe

eelobor berkata...

dah lama la jugak tak makan mee segera nie. kadang2 tuh ok la jugak kut.

apapun, orang2 kat masjid dah balik tau. jangan kata saya tak gi solat lak. hihiihi

HonEyBuNNy berkata...

wah2...sedap juga mkn mee segera...nyum2...

Viva Sakura berkata...

vs x leh mkn mee segera...skt kepala...hehehe...vs dh polo me momolo...hehehe

zacky ~786~ berkata...

ermm mmg sedap pn..

ArELeEz berkata...

courier la sket ke sini.. kede.. owh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs