UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 8 Disember 2010

ADA AKU KISAH ???

Statement ‘ADA AKU KISAH?’…..Kadang2 boleh juga di gunakan untuk memujuk hati sendiri atau pun mendatangkan motivasi dalam diri….

Yelah di saat2 ada yang mencemuh kita…..ada yang tak sker dengan apa yang kita buat……Pedulikan jelah mereka2 tu. Buat2 tak kisah je. Biarkan mereka terus berkisah dengan ‘skrip2’ bese mereka.

Memang tak mudah nak puaskan hati orang ni ; asal kita tau batasan yang perlu kita turuti…..itu dah cukup sebagai sempadan diri…….

P/S: Jangan biarkan kata2 cemuhan orang lain .........akan menjatuhkan mood kita hari ni dan seterusnya hari2 yang akan datang!

5 ulasan:

ciK mOt ©™ berkata...

tul kak...
kita nengok jelah, apa seterusnya yang akan berlaku....
gitulah lumrah kehidupan...

ardinihumaira berkata...

sedih kalo kena cemuh. tapi bila meluahkan ada rasa lega... cuma, bimbang buat orang lain pula yang salah tafsir. huhu kan kak

icee-yah berkata...

betultu..em..susah nak phm hati semua org

velasrizal berkata...

yg penting kita tau apa yg kita wat kan

Proton Lekir

Ct Arina berkata...

setuju! ~_^

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs