UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 30 April 2011

MOOD; PENAT....PEKENA AIS KACANG MEMANG SYOK...:)

~ Lebih kurang cam gini le ABC kat Restoran Nasi Kandar Pelita tadi....cuma ada aiskrim je kat atasnya.....Ni masa makan kat tempat lain.....:)


Mood: penat ...balik dari Pesta Buku kat PWTC tadi. Punyalah ramai orang....sampai nak pitam pun ada. Hajat nak pusing sume gerai2 yang ada terpaksa dibatalkan . Sebab aku rasa kepala aku dah mula 'ting tong' tadi.

Cuma sempat belikan my princess novel je. Dapatlah diskaun RM3; Dengan harga after diskaun RM15. Okay lah kannnnnn....Sesak punya pasal jalan pun tak pandang kiri kanan...tu yang terlepas pandang ada gak kawan blogger kat situ.

Itupun bila dia inform aku kat komen n3 nih. Sory ye TE ....memang tak perasan tadi. Kalau tak boleh gak kenal2 kannnnnnn. Agak nya mesti ramai lagi blogger2 lain kat situ.....Sape ada kat situ tadi...sila angkat tangan ye..heh3....

Kuar dari situ terus ajak my hubby pegi makan. Restoran Nasi Kandar Pelita kat Bangsar jadi pilihan. Layan ABC dia....rasa lega sikit....hu3...


P/S: Ada masa nanti aku upload gambar 2 kat Pesta Buku tu ye.....Sape yang belum pegi masih ada 1 hari lagi. Esok ; 1/5/2011 last day:)

8 ulasan:

ch@ berkata...

sonotnyaaa dapat pergi, ngape tak ajak? hahahaaa. harusla daku menjelajah semua gerai. suka bookfair.

tengkorakemas berkata...

he takpe kak, lain kali boleh jumpa lagi,

terserempak masa kak nak lalu board2 yg banyak gambar tu, betul2 kat selekohnya

Myra Jay berkata...

Sedapnye es kacang tuh... terliur nengok :)

**Nk p gak pesta buku tu tp jauh la pulak :)

mummysyafie berkata...

nampak sedap tapi skrg tgh sakit tekak..

tak sempat pun pergi kat pesta buku tu, rasa rugi plak.

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

lamenye xmakan abc...

Ardini Humaira berkata...

sedapnyeeee! musim panas ni best pekena makanan sejuk2 ;)

Azhariah Zuber berkata...

ramai blogger yg gi sana weekend ni

ArELeEz berkata...

dah lama org xpekena abc. tp, klu order sure xbuleh abiskan sorang2.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs