UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 6 April 2011

'SAYA MUDA LAGI - SHY8'....KUASA USOP WHEELCHA


SHY8 bersama isteri, Noorafiza dan anak mereka, Syed Caliph Umar.


Penangan watak 'Usop' dalam filem Hantu Kak Limah Balik Rumah cukup kuat sekali. Sana-sini orang asyik meniru je skrip dan karektor Usop ("Kita bakor je...*dengan gaya tangan sekali...heh3.....*)

Memulakan karier lakonan di usia 30-an ; tapi kalau dah memang rezeki .....Dia tetap diterima oleh penonton2.

*Sumber - KOSMO


P/S: Aku boleh gelak sorang2 kalau teringatkan lakonan 'Usop Wheelcha' ni dalam HKLBR.....Ha3......*sker tengok wife dia....cantik dan muda lagi...*

11 ulasan:

alinac lover berkata...

dia mmg lawak giler hehhee

fienaz berkata...

hehe...tau tak per....peymes da si usop nie...hehe...

ardinihumaira berkata...

cumel bini dia :)

♥ manje ♥ berkata...

dia mmg popular skrg ni kan... ~

s.y.a.r.q berkata...

cantik isteri usop ni.

miahahaha.dari start dia berlakon cerita zombi kampung pisang lagi, dah menarik perhatian org :)

kakchik@ella berkata...

lawak dia selamba .. bkn di buat2. kc dn famili pun suka.

DKosongLapan berkata...

kekeke...awok ngekek gelak soghang2 kalo tengok Hankalibaru ni.....nengokkan si Usop Whilca..... haghap2 nye Usin, Mon & Jin pakai TOncit....lagi lawak le daghi Hankalibaru

atty's berkata...

memang besh watak ucop tuh..kita bako kita bako .sambil goyang2 tgn

isteri dia lawa..anak pun comey

wahida berkata...

heheh..sekarang saya minat giler kat dia...lawak abes!!

dtg nak klik ur HB...

kella berkata...

memang mude lagi le yop...

ArELeEz berkata...

cer citer.. cer citer.. hiks..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs