UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 12 April 2011

SALMA (MENTOR 5) AKAN JELASKAN STATUS IBU TUNGGAL

Salma membuat persembahan di konsert kedua Mentor musim kelima di Wisma MBSA, Ahad. - Foto SHAARI CHE MAT


Protege kepada Erra Fazira ini dikhabarkan berstatus ibu tunggal beranak satu. Dan Salma sendiri ada menyatakan akan membuat penjelasan tentang perkara ini sebaik sahaja Mentor 5 ini selesai.

Apa2 pun rasanya perkara itu hak peribadi Salma dan dia ada sebab tersendiri untuk menjelaskan atau pun tidak. Tapi beselah kan....perkara yang dipendamkan itulah yang lagi orang nak tau sangat2......

*Sumber - mStar

7 ulasan:

cik ayin berkata...

tak kesah la sume tu,,janji suara sedap...market :)

amirah berkata...

org dh x kesah dah..jnji suara sedap..lagu sedap

JunAina berkata...

suara dan persembahan dah mantop...biasalah nak mencari kelemahan org le tu. kenapa perlu membeza-bezakan status! ibu tunggal pun ada hati dan perasaan jugak...kenapa perlu diwar-warka...

relevan berkata...

Ada no hp beliau?..hehe!

mzhany berkata...

owh ye ker...ahahaha langsung ngak tahu.ummm ye lah ada la sebab dia tersendiri kan

NM02 berkata...

alah... ada yang dengki la tu sebab dia power

Mama Gee berkata...

dah dia nk jadi ibu tunggal..nk buat mcmana...itupun nk jadi isu...adesss

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs