UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 12 April 2011

KE KL TOWER - TAMAN EKO RIMBA KL

~ Ni kat area luar KL Tower ; posing dulu sebelum masuk dalam....



~ Berhadapan dengan KL Tower ada Taman EKO Rimba KL

~ Laluan bertangga menuju ke dalam Taman rimba

~ My princess



~ My hubby


~ Papan tanda yang menunjukkan arah tempat2 menarik kat dalam Taman rimba tu


~ Jalannya curam ; menuruni bukit......


Last week ; 3/4/2011 (hari Ahad) aku , my hubby dan my princess ke KL Tower. Jangan gelakkan aku kalau aku kata ni first time aku ke situ. Hu3.....

Ada Taman rimba rupanya kat depan KL Tower tu. Tak de bayaran masuk dikenakan. Nama taman tu ; Taman EKO Rimba KL. Kepada pencinta alam semulajadi memang sesuai sangatlah taman rimba ni. Kat dalam tu ada Rumah Orkid Liar, Taman Herba, Galeri warisan dll.

We alls masuk tak sampai pun separuh jalan ; tak sampai pun 1 km...dah rasa semput. Masa nak masuk okay lagi coz turun bukit.....nak kuar tu yang siksa sebab mendaki bukit. Tu yang amik keputusan kuar cepat2 tu...hu3...

Apa yang aku nampak, ramai pelancong je yang masuk ke situ. Ditemani tourist guide sekali....Kalau skerkan alam semulajadi, bolehle berkunjung ke situ ye.

10 ulasan:

ardinihumaira berkata...

bestnye akak jenjalan kat sana :)

Fairus Bin Mamat berkata...

SEMENJAK 2 MENJAK NI ASYIK JENJALAN JE.. BAGUSLAH..

wahida berkata...

saya yg duk KL ni pun tak sampai2 lg KL Tower tu...huhuhu!!

klik2 ur HB...

Sharinginfoz berkata...

bagus jalan2 bersama family

Stilla Royazrie berkata...

wah best nye jalan2 sama family...hehehheh

Hairun Azmi berkata...

Amazing Race Asia pernah guna lokasi nie...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

klu xde mende2 geli, ok la kot! hu3..

amirah berkata...

best gak dlm ni ek..thanks for sharing azzey..

fiezah91 berkata...

wah best nya.. hehehe..

Unknown berkata...

Berapa tiket masok ke taman eco rimba kl

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs