UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 April 2011

KO CERIA ...AKU PUN CERIA SAMA.....

Selamat pagi ; pagi yang ceria agaknya hari ni. Mungkin...salah satu sebab aku kata cam gini ,bila pagi2 lagi dah dapat sapaan yang penuh senyuman dari my officer. Selalunya susah sangat nak tengok dia senyum. Muka 'ketat' semacam. Kita nak tegur pun tak gamak ....*bak kata oghang Peghak (Perak )...*

Tak kisahlah. Malas nak fikir tentang tu. Yang pasti bila pagi2 lagi kita dah dapat aura ceria , secara tak langsung kita pun akan ceria sama. Perasan tak? Tapi kalau pagi2 lagi dah kena maki ...kena complaint bagai......memang sehari suntuklah mud kita akan down...:(

Nasib baik pagi aku hari ni bermula dengan suatu yang ceria.....alhamdulillah.

7 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

Pagi2 kita kena ceria kan, baru boleh teruskan hari dengan baik

Aty Fared berkata...

seronok kan kalau mulakan hari kita dengan senyuman..:)

eMMe berkata...

mesti la ceria, baju batik ade warna yg ceria, hehehehhe...

faraherda.razalan berkata...

betul! senyum tu sbnrnye mampu bt org lain hepi!

Akmal Izzah Alias berkata...

hidup kena ceria..

amirah berkata...

syukur...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

yupp! betul3! so, sila puji saya cute & jelita! barulah saya dpt aura ceria! ho3!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs