UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 April 2011

AISKRIM GORENG



Mula2 dulu bila dengar nama Aiskrim Goreng ni ...aku rasa pelik sikit. Terfikir2 macam manalah rupanya aiskrimyang digoreng. Tak ke cair? Hu3.....

Baru 3 kali aku penah makan aiskrim goreng ni. Sama jelah macam aiskrim yang bese kita makan tu ; cumanya disalut dengan tepung (yang lapisan luar tu aku panggil telung je) dan digoreng. Ada banyak perasa aiskrim goreng nih.....

Petang2 cam gini, pekena aiskrim goreng okay gak kot.....:)

7 ulasan:

Cik SHiNJU berkata...

X pernah rase pun..
Tingin gak nak beli tp kat sini xde jual..

meaw berkata...

sedapkan esken goreng,meaw pon dah penah makan ^_^

AnneRaini berkata...

xpenah makan lagi...ade jek jual kat pasar malam tapi tak terfikir lak nak beli..hehe

munna berkata...

MUNNA PUN SUKA... PERNAH MAKAN SEKALI... NAK BELI LAGI ORG TU DAH X JUAL DAH.. NAK GORENG SENDIRI ADA PENYAKIT M

Princess Nur berkata...

tadi baru makan..kulit dia tu keras skit :)

mzhany berkata...

waa azzey sedapnyer....

ArELeEz berkata...

makan seketul 2, ok la.. klu bnyk sgt, muak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs