UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 11 April 2011

SALMA-ERRA FAZIRA (MENTOR 5) GEMENTAR BERADA DI TANGGA TERATAS

~ Iqa dan Edry menduduki tempat kedua bagi kumpulan B Mentor 5.

~ Rahim Maarof dan protegenya, Aiman mendapat markah terendah.


Malam tadi Mentor 5 membawa tuah kepada protege Erra Fazira......Salma apabila dia berjaya berada di tempat teratas untuk kali kedua berturut2 dan ini adalah konsert minggu ke-2 . Bermakna ada satu lagi konsert penentu pada minggu hadapan.

Manakala tempat ke-2 adalah protege kepada Edry ....Iqa. Dan tempat ke-3 pula protege kepada Rahim Maarof....Aiman.

Berita selanjutnya di sini - mStar


P/S:Aku memang minat kat Salma ni ; sker kan suaranya yang power tu.....:)

6 ulasan:

♥ manje ♥ berkata...

kita minat ERRA jer =) ~

JunAina berkata...

malam tadi sempat gak layan...salma tu memang bestlah.

kella berkata...

hmmm tak sempat lagi nak tengok deme ni nyanyi... erra tu tinggi betul ya!

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

xsempat tengok..semalam otw dari penang balik kl...

ArELeEz berkata...

xtgk mentor pon mlm td sbb sibuk melayan lip2 ngan odah. xpe2.. buleh tgk kat website tv3. xpun youtube.

ardinihumaira berkata...

Goodluck salma ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs