UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 12 April 2011

NEIYL KELUAR KEPOMPONG LAMA


~ NIEYL teruja berpeluang muncul dengan lagu baru ciptaan Amylea AF3.


Ingat lagi tak dengan Neiyl? Bekas peserta Mentor musim ke-2. Neiyl sebenarnya sudah bergelar ibu kepada seorang bayi perempuan berusia setahun tujuh bulan ; nama bayi nya pun cukup indah .....Damia Dazma Shah.

Neiyl dah buat comeback! Kalau nak tau lebih lanjut baca kat sini - KOSMO



P/S: Masa Neiyl masuk Mentor dulu aku selalu gak tengok program tu.....

6 ulasan:

MamaEma berkata...

selepas anak dah besar..barulah muncul kembali..

PuRpLeLiCiOUs LoVe berkata...

dia nie cantik kan...

eMMe berkata...

suara nieyl sedap.....slurppp...

eelobor berkata...

huhuhu, buat comeback? sebenarnya tak berapa kenal pun dia nih sebab tak minat

Miecyber berkata...

Semuga Neil berjaya...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

ardinihumaira berkata...

makin comellah nieyl ni ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs