UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 18 April 2011

AKU PUNYA BROADBAND CELCOM KENA TERMINATED???

~ Selamat pagi sume....................


Broadband Celcom kena terminated? Kenapa? Mengapa?......Salah sendiri, dah bil sampai tapi tak pegi bayor memang le jadi cam gitu. Ingat boleh dapat free je ke? Ishk2......*ini peringatan untuk diri sendiri ye, tak ada kene mengena dengan sesape pon....

Actually aku nak edit gambor sikit pagi ni. So plan nak guna my broadband le ,even kat office ni memang ada line tenet. Tapi kat office ni juga banyak benda yang kena block....termasukle nak edit-mengedit gambor ni. Tu yang aku guna broadband sendiri kalau bab2 cam gini.

Tapi hari ni broadband tak leh connect plak......Cuba 2-3 kali pon stil the same. Bila aku call ke Celcom Careline....rupa2nya dah kena block sebab tak bayor.Hu3......Baru le aku tau yang mana, selepas bil dikeluarkan cuma ada masa 35 hari je untuk kita buat bayaran sebelum bb akan di sekat cam aku nih. Tapi bukan le kena terminated. Settle je bil.....dalam setengah jam dah boleh connect semula. Jadi, kesimpulannya......................CEPAT2 LE KE CELCOM CENTRE YANG BERDEKATAN DAN BUAT PEMBAYARAN...:)


P/S: Ada sapa2 nak derma ....tolong bayorkan bil bb aku....heh3....


17 ulasan:

tengkorakemas berkata...

bayor jangan tak bayor, kita bako je kak xD

Sharinginfoz berkata...

hmmmm, kena block le pulak......

Unknown berkata...

ngeee~ lambat bayar mmg cmtu le jadinya

Hairun Azmi berkata...

Bayo jangan tak bayo...

Ikan Patin Temerloh

ardinihumaira berkata...

dni bayar guna cimb atau maybank2u je kak hehe

wahida berkata...

ala...duit nuffnang ngan HB kan masyuukk...hehehe...

dtg nak klik HB ni...

qemaishak berkata...

qema pun baru je sambung bayar bb ni hari tu sengaja xbayar lambat cam siput sedut je hehe

sahromnasrudin berkata...

sib bek saya pkai strimiks

Relevan berkata...

keluar duit iklan..bayor hehe!

rasp berkata...

kalo dah jumpa penderma yg baik hati tu, ckp le dgn i...
kot2 dia nak tolong settlekan i nye gak hahahahahaha...

Unknown berkata...

ce bayor, ce bayor...

sya selalu bayar lebih bil2 ni. bimbang kalau2 tak teringat nak bayar bulan depan

Misz-ella berkata...

cepat2 bayor. pasni boleh mentenet sesama lagi. hihi..

Fairus Bin Mamat berkata...

bayau ler... :)

Cik SHiNJU berkata...

Penah skali kena bar..
Sbb lewat bayar...Saya nye xde bil..
Just check kat web celcom..
Tiapkali masa utk byr bil,dorg akan emel..

AngahSayang2314 berkata...

cepattttt lari gi bayor hehehe

Redbloodsnow berkata...

hehe..susahlah nk bloggingklo ginie kak. haa cpt bayor bayor...,hikss

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

bayarlah pakai duit tabung! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs