UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 4 April 2011

PENANG VACATION ; PRT 10 - KE BUKIT BENDERA TAPI HAMPA.......

~ Tak dapat masuk dan bergambor kat Dalam....Amik gambor kat luar je lah....*sedey ....*


~ Tengok tu ....siap berpagar lagi



~ Gambor2 signboard jelah yang mampu di ambil kat situ....hu3



Memang hampa..kecewa...terluka dan merana! Kenapa??? Sesab tak boleh nak naik Bukit Bendera masa aku pegi Penang baru2 nih. Tak sangka cuma seronok berfotogediks didalam bilik hotel je pagi tu....tapi hampa bila sampai keBukit Bendera.....

Dah le bukan selalu dapat ke Penang ; cuti lama2. Sekali dah sampai......Bukit Bendera masa tu under renovation. Menurut kata guard yang bertugas , may be dalam pertengahan tahun kerja2 renovation tu akan siap.

So, perlukah akuke Penang lagi sekali.......Owhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedey ni..:(


*To be continue.......

9 ulasan:

atty's berkata...

aiseyman..kty pun baru je bercadang nak naik bukit bendera , nak naik kete kabel.kalo lagi ni mmg takde can ler..sampai bila renovation ni azzey

sahromnasrudin berkata...

depa tgh renovate kan

wahida berkata...

alahai lama nya dia renovate..kalau saya pun frust je x dpt naik..huhu..

dah klik ur HB jugak..thanks azzey!!

nurkass berkata...

la..siannye..
takpe la azzey..next time leh gi lagi..mesti lg best..

klik2 ur HB..

eelobor berkata...

ada kenangan yang tertinggal di situ, biarlah ia menjadi satu kenangan peribadi yang mungkin tidak dapat di lupakan.

Mama Gee berkata...

uiiii lama betul tu..rasanya ari tu...awal tahun lepas dah tutup utk reno..setahun dh tak elok lg...isk2..

ada alasan nk pi lagi tu azzey...hehee

nur berkata...

OH.. KENA TUNGGU SIAP DULU LA CAMNI.. EHEHE..

JOM KE: ALL IN ONE

icee-yah berkata...

lahai siannye sis..nasib baik dah amik gmbr bnyk2 kan..tkpe2..nnt kena mai png lagi nih:)

icee-yah berkata...

lahai siannye sis..nasib baik dah amik gmbr bnyk2 kan..tkpe2..nnt kena mai png lagi nih:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs