UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 15 April 2011

PASEMBOR PLAK..

~ Pasembor


Pasembor dengan rojak sama ke? May be sebutan je berbeza kot....tapi benda yang sama. Sebab bila aku makan, rasa pun sama je lebih kurang.

Yang aku makan ni Pasembor. Kat Food Court Tesco Kajang. Petang2 kadang2 tu rasa macam nak makan sesuatu , tapi bukan nak makan nasi. So, semalam ternampak kan Pasembor ni. Tu yang cuba tu.

Boleh tahan, sedap....tapi agak pedas (bagi aku le...sebab aku tak sker pedas2 sangat.....)

14 ulasan:

kakchik@ella berkata...

hari sabtu lepas, masa kc tak sehat. kc mkn pasembor utk lunch. hsband belikan. masa sakit je nak bermanja-manja, kan. hihi ..

PutRee SeJiNjaNg berkata...

ist time dgr nama makanan ni dear...nampak sedap arrr...terliur aku..hehhehe

aima berkata...

teringin gak nak makan pasembor....kena p penang gak ni...

wahida berkata...

wow!! sedapnya..tapi laaagi sedap kalau pedas2..hehe...


dah klik HB..

Miecyber berkata...

Gulp...

Fakta Menarik Tahun 2011

Novelgurl berkata...

Pasembor ? pedas ?
x prnh mkn..hu2.tp kalo pedas gerenti sedap nie..

Shafa berkata...

hye azzey... lama fa tak comment kat blog ni tapi baca setiap hari. hehe... dah tag azzey utk join GA. ala sesuka jer...

http://www.lovelyshafa.com/2011/04/giveaway-from-moscow-by-miszlullaby.html

anyss berkata...

Assalamualaikum,
Waaaa dah lama tak pi tesco kajang....boleh pi redah cari pasembor ni

jeBateja berkata...

alamak....tak leh tahan ni....nak kena rasa ni....ahakz

velasrizal berkata...

pergh..dah lama xpekene..tgh pikir bila nk blk utara

Keputusan Pilihan Raya DUN Sarawak ke 10 Live 16 April 2011

ardinihumaira berkata...

bestnye passemboq! rindu penang :D

Redbloodsnow berkata...

adoiii mak! melior tgk gulpsss!

icee-yah berkata...

EM..TELAN AIR LIUR..SEBAB POSE KOT..TERTENGOK MAKANN PULAK...SEDAPNYE

ArELeEz berkata...

org sker pasembor. sker cekodok dia yg best tuh!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs