UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 12 April 2011

BUKTI PIHAK PENGURUSAN MEMENTINGKAN AMALAN MEMBACA

~ Kan ke banyak buku2 tu sume......


Selamat pagi. Pagi2 ni aku nak ajak korang membaca. Membaca kan jambatan ilmu. Dengan membaca juga kita dapat tau banyak perkara. Tak kiralah baca buku ke....baca majalah ke...baca suratkhabar ke....baca blog ke....janji MEMBACA.

Dan sebagai seorang Muslim selain dari bahan bacaan yang aku sebut tu ; kita pun dituntut untuk membaca Al-Quran. Banyak pahala dan kebaikan yang kita akan dapat. Insyaallah.

Gambar kat atas tu adalah buku2 yang bakal dihantar ke institusi2. Tapi tak de tempat nak letak, so letak dulu kat surau. Dah hampir 1/2 dari bahagian dalam surau dipenuhi dengan buku2. Ini menunjukkan yang pihak pengurusan kat office ni menitikberatkan amalan membaca.

Dan sementara buku2 tu masih berada di surau ; kami yang solat kat situ bolehle tumpang membaca sama......:)

9 ulasan:

Miecyber berkata...

Membaca amalan mulia...

Peribahasa Jepun ( Part 2 )

ardinihumaira berkata...

;) baca jangan tak baca kak

NzA berkata...

kalu disusun dkt rak lagi cantik.....

MamaEma berkata...

opis saya penuh dengn buku terrorism...huhuhu

wahida berkata...

baca paper online jer....


klik ur HB...

shidah berkata...

kalau institusi lain x nak kan kak..anta jer kat PSR nie..confirm kami terima...:)

Mommy Fara berkata...

wah! saya lagi suke klu bahan bacaan tu berunsur ilmiah dan sejarah benar!

seronok tau!

amirah berkata...

bestnya kalo dpt baca buku yg best2..sejak ada anak kecik ni dah lama x baca buku..

toyolkiut berkata...

bnyk mmbaca cergaskn minda..
tp usah baca menda2 yg karut2 pulak..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs