UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 21 April 2011

AZZEYATIN ...DAH LEBIH SETAHUN RUPANYA...

Tak sangka....diam tak diam, dah setahun lebih rupanya 'usia' blog AZZEYATIN nih......

~ Inilah entry pertama aku pada 26 Mac 2010....Ist Day In My Blog.....HERE I COME. Masa ni saje nak cuba2.....lama2 jadi sker..


Dan selepas setahun lebih....aku tetap aku....AZZEYATIN tetap AZZEYATIN....Dengan follower seramai 543 orang ; aku rasa happy sangat sebab ada juga yang sudi datang ke blog aku yang tak seberapa ni......

~ Aku tetap aku......


~ Kadang2 ada juga rasa stress.....mental blocked sekejap...tak tau nak update tentang apa.....TAPI, aku teruskan juga menulis ; bak kata orang terus pandang ke depan

~ Paling tidak pun ada 'sesuatu' buat kenangan untuk orang2 tersayang . Apa yang ada di dalam blog ini adalah tentang diri aku....family aku..dan segala2nya yang berkaitan dengan kehidupan aku

~ Sampai kadang2 terpaksa 'relax ' sekejap....sekadar nak mencari ilham......yang penting AZZEYATIN perlu terus terisi.....dengan apa juga yang boleh dikongsi


HARAPANKU.............

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*

*


~ Semoga AZZEYATIN akan terus kekal....mekar.....*bak bunga yang berkembang*......di hati kalian .......


TERIMA KASIH YE KAWAN2.........

9 ulasan:

attyfir berkata...

tahniah azzey..semoga terus berblog..

kty berblog since 2005..tp blog yg memula dah delete..lepas tu berblog balik 2007..sampai ler skrg..

kalo dtg angin boring tu.tak tau apa nak hapdet..

shidah berkata...

tahniah kak..semoga terus berblogging yer kak...

Tanpa Nama berkata...

wahh..sy pon x ingat bila hari jadi blog sy..huhu

Tanpa Nama berkata...

keep blogging :)

JunAina berkata...

cayok2 azzey...keep it up!

mummysyafie berkata...

keep on blogging k..

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

bab munge kembang mekar tu yg jiwang karat tuh! he3..

btw, congratslah! ;)

amirah berkata...

teruskan berblog azzey..moga terus maju..dan teruskan posing2 mahal tu ye..hihi

Ardini Humaira berkata...

dni lupa bila bday blog dni hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs