UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 21 April 2011

PEKENA CENDOL UNCLE HUSSAIN KAT SENTOSA EVENUE , KAJANG

~ Restoran Cendol Uncle Hussain kat Sentosa Evenue, Kajang

~ Senarai harga untuk menu yang disediakan.

~Cendol Kacang Merah for me

~ Cendol longan for my hubby

~ Cendol Extra for my princess

~ Ni my favourite....Lempeng kelapa makan dengan sambal dan kuah kari....marvellous!


Apa menu minum petang korang hari ni? May be nak ubah sikit dari kebiasaan....apa kata pekena cendol dan lempeng. Petang2 ni syok kalau dapat layan menu2 nih.

Macam yang aku try kat CENDOL UNCLE HUSSAIN di Sentosa Evenue ni.....Pada sape2 yang tak tau kat mana kedai ni ; senang je..kat area belakang hospital Kajang. Ada satu kawasan perniagaan , deretan kedai2 dan pejabat. Kat situlah.

Sedap cendol kat sini. Macam2 pilihan ada. Lempeng pun ada macam2 jenis. Order je. Selain tu ada juga laksa dan beberapa menu lain. Citer banyak tak guna....tengok gambar pun dah terliur kan ....so apa lagi.....cubalah!

10 ulasan:

fairus berkata...

cambest je.. mesti best kan..

wahida berkata...

perghhh...mmg layan!! cendol pisang tu mcm mana lak kekdahnya yer...


dah klik ur HB...

JunAina berkata...

azzey ni ada jekan tempat nak jelajah jalan2 dan makan2...kak aina 12 tahun dok kajang tak pernah pulak dengar sentosa avenue ni...tak perihatin agaknya.

cendol longan...macam best...

qemaishak berkata...

sedapnya azzey leh try ni..

qema duk kat semenyih keja kat bandar teknologi kajang, dulu duk bukit mewah hehe

Miecyber berkata...

Gulp....

Robot halus

eelobor berkata...

suka pekena cendol sebelum nak solat jumaat....huhuhu

mummysyafie berkata...

pernah duk kajang hampir 4 tahun, tapi tak pernah lagi rasa cendol ni. layan waktu panas sedap gak ni

ArELeEz berkata...

cer belanja.. cer belanja.. ;P

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

meh bawak belanjew...
hehehe...

Ardini Humaira berkata...

nyummm3! kalo bulan posa yang ni la dni dok ngidam hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs