UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 15 April 2011

FARAH RAIH RESTU ADAM


Janaan salah faham plak baca tajuk entry tu. Mesti ada yang terfikir...sape plak Adam AF dalam hidup Farah sampai nak kena mintak restu bagai....hu3.....

Actually, restu yang dimaksudkan adalah bila Adam ditanya tentang berita yang Farah akan berkahwin pada tahun ini. Seperti kata Adam .."Semoga jodoh Farah kekal hingga ke akhir hayat dan menjadi isteri yang mithali"

'Restu' yang dimaksudkan sekadar simbolik sahaja ..berikutan mereka pernah rapat suatu masa dulu.

Tak sangka Farah ni dah nak kawen kan. Dia pun makin cantik sejak bertudung ni. Apa2 pun berita selanjutnya klik kat sini - KOSMO

5 ulasan:

mzhany berkata...

a'ah kan azzey sgt chanteq farah ni

kakchik@ella berkata...

eh .. dia bertudung tu kekal ke atau dalam rancangan TV tu je?

rasp berkata...

dia dah mmg bertudung kekal ke sis...
mmg cantik dia bertudung...

PutRee SeJiNjaNg berkata...

farah dah kahwin ke???? asal aku tak tahu eekkkk.. bila tu??

ardinihumaira berkata...

wahh farah tak lama lagi dah tu ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs