UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 April 2011

'HUBUNGAN DENGAN SHAHIR BUKAN LUAR BIASA' - ROZITA CHE WAN

Rozita Che Wan


Pagi tadi aku buat entry tentang Shahir ; bintang baru yang makin popular yang digosipkan ada hubungan dengan beliau. Kali ni entry tentang beliau sendiri .....sape lagi kalau bukan pelakon cantik manis Rozita Che Wan. Dia ni memang cantik. Memang natural beauty.....


Rozita mengatakan, hubungan dia dengan Shahir bukanlah sesuatu yang luar biasa untuk diperkatakan. Ianya samalah juga macam mana dia berkawan dengan rakan2 artis yang lain.

Pada aku, kalau mereka berdua ni ada 'apa-apa' sekali pun.....APA SALAHNYA.......Dua2 pun single.....bukan milik sesape....jadi tak de yang SALAHNYA kat situ. Tapi beselah kan, mulut orang nak becakap, macam mana kita nak menghalang.....

Apa2 pun baca jelah citer nya kat sini - mStar

8 ulasan:

MiYOKO SuKi berkata...

wow...kalo betuila, high taste gak ye si shahir niii....

wahida berkata...

err..no komen!!

dah klik HB azzey jugak..

atty's berkata...

kalo menjadi..sama cantik sama hensem..huhuuhuh.ramai awek makan hati..tak dpt syahir yg ensem..

rasp berkata...

ok ler kalo dorang togeder2...
bagai pinang dibelah dua gitu...

Shu Shinju berkata...

diorang cam sepadan jer shu tgk...sama cantik..sama hensem... rozita xde la nampk tua pon..walau hakikatnye dia tua byk dr shahir tu..hehehe...

klick HB kak azzey..:)

Pepel BoNda AmaNi berkata...

biar betik...tapi kalau dah jodoh...apa salahnya...dua-dua pun single lagi kan....apa salahnya...

Ujang9897 berkata...

rasa tak betul

NzA berkata...

mak janda cantik brgetah sapa xtrgoda!!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs