UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 21 April 2011

SYABAS UNTUK ASTRO..

Ni pasal siaran ASTRO kat umah akulah...kena block. Bukan masalah tak bayar ; tapi sebab ada arears lebih kurang RM20. Perkara ni disebabkan memang dah jadi bese , every month aku akan bayar RM50 ke akaun ASTRO . Sikit je jumlahnya sebab apply channel yang basic je.

Tapi aku 'terlepas pandang' le plak yang baru2 ni aku ada melanggan citer kat ASTRO FIRST. So of course le bayarannya pun lebih.

Dek kerana 'terlepas pandang tu' pagi2 lagi my hubby dah kal kata siaran ASTRO kena blocked dan dia on the way nak buat payment kat Public Bank. Aku terus kal Customer Service ASTRO. Memang tip top layanan dia .

Yang paling best dia terus sambungkan semula siaran ASTRO on the spot ,even aku just kal dia by phone je. Tapi aku mentioned lah on the way untuk buat bayaran Kalau mengikut prosedurnya siaran akan aktif semula selepas 3 jam buat bayaran.......

Tapi tak samapai 1 jam (bila my hubby dah balik umah) , siaran ASTRO kat umah aku dah di sambung semula. Syabas untuk ASTRO atas servis yang mesra dan tip top ni. Yelah bukan aku sengaja tak nak bayor...cuma terlepas pandang je.


P/S: Untuk info bersama ; bayaran melalui mesin CDM kat Public Bank adalah lebih cepat prosesnya berbanding di tempat lain. Atau pun kalau menghadapi masalah yang sama ....boleh bayar guna Kredit Kad saja dengan menghubungi Customer Service ASTRO. Itu yang dimaklumkan pada aku tadi.

9 ulasan:

NM02 berkata...

tapi siarannya tu yg menyakitkan hati. ujan takde siaran, pastu suker sangat ulang citer yg sama berkali kali kali kali dan kali...

shahrilhakime berkata...

ASTRO??...errrmmmmm awok pun langgan juga..... tapi banyak beno le kesakithatian awok ni dengan Astro..... banyak sangggggaaaattttt

attyfir berkata...

astro..ni..aduh..susah mau ckp..
tp kty everymonth bayar pakai cimbclick..tak tunggu bil..kadang terlepas gak pandang cam azzey..tp stkt ni diaorg tak block ..sbb kdg ada yg kty bayar lebih..

AngahSayang2314 berkata...

astro...dulu melanggan gak..tapi dah potong dah..lepas pindah..sebab keje balik pun dah malam bila la masa nak tengok tak ke rugi membayarnyer

rasp berkata...

i cam sis atty gak..guna cimbclick je...yg kureng memuaskan hati pasal astro nie is that bila hujan, servis out...then citer dok lah ulang2...

aanie berkata...

sy pun langgan channel basic je...

pernah sekali terlambat bayar, tp kira cepat jugak la dia settle....

Sabihah berkata...

dulu before kawen, takde pasang astro pun kat rumah...tp ape bleh buat..pas je kawen, cik hubby kaki tgk bola...terpaksa laa eden...tp pernah jugak ada prob ngan astro...skrg dah ok dahhh..hehe

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

astro ku semua ade...
hahaha...

Tanpa Nama berkata...

hari malam ada buat penyambungan tak

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs