UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 28 April 2011

KEK COKLAT BERKRIM JADI SANTAPAN PAGI NI

Kek coklat berkrim. Itu breakfast pagi ni. Kek yang officemate aku bawak. Sedap......Makan kek memang aku sker ; tapi buat kek jangan disuruh aku buat. Kang jadi lempeng je kang..ha3....

Ada sape2 nak belanja aku makan kek lagi. Meh sini......he3...


P/S: Selamat pagi sume..........................:)

10 ulasan:

eelobor berkata...

nasib baik la x suka sangat kek berkrim....huhuhu x de la ngidam2 baca entri nih.

LYAfrina berkata...

selamat pagi..

lya minum secawan minum panas.. jom kita b'bw sbelum mulakan keje.. heheh

misya berkata...

selamat pagi,wah sedap la kak azzey,tiba2 je teringin pulak nak buat kek coklat,

Hanis Azla berkata...

breakfast yg sgt best tu.. pagi ni saya sarapan dgn bahulu aje.. he..he.. tak sempat nak singgah beli makanan..

amirah berkata...

pagi2 makan kek ye azzey...takpe, rezeki hihi

Lina berkata...

kek coklat berkrim...nikmatnyaaaa!!!

♫::: m[e]n!t! s[e]nja :::♫ berkata...

selamat tengahari...

kakchik@ella berkata...

bgi kc takat utk sarapan .. apa2 aje boleh. nk alas perut je, kan.

lily lotus berkata...

kalau dah nama kek coklat, bagi time perut kenyang banget pun tatap boleh melantak lagi

ArELeEz berkata...

murahnye hati opismate itu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs