UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 11 April 2011

LEBATNYA HUJAN ; KILAT SABUNG -MENYABUNG




Kat sini ujan lebat ...dengan kilat.....guruh lagi. Aku pun kecut perut jadinya. Mulut tak henti menyebut 'Allahuakbar'.....Mintak dijauhkan dari segala bencana......

Tiba2 teringatkan.....kita yang memang dah sah2 ada tempat berlindung ni pun dah rasa kevut perut ;macam mana dengan mereka2 yang tiada tempat untuk berlindung langsung......hanya awan jadi bumbung tempat berteduh.....:(


*Bersyukurlah kita sentiasa.....

11 ulasan:

Azwani berkata...

kat putrajaya ni pun dah gelap nak hujan dah

♥ manje ♥ berkata...

kat penang mendung aje... ~

Miecyber berkata...

Kat Jerantut mendung jugak...

Tandas segera

Izan Ishak berkata...

kat sini pun mendung je kak~

azieazah berkata...

Ya, lebat betul. Mujur masa Kak Azie balik kul 5 tadi, dah renyai.

mzhany berkata...

betol azzey, tak terbayng kan org yg berbumbungkan awan ni... syukur dgn apa yg kita ada nih

ArELeEz berkata...

sini xjadik ujan. panas m'bahang ado la.. hu3..

Citarasa Rinduan berkata...

di johor
dari jam 7 pagi hingga 3 petang ayu di luar...hujan lebat 3 kali...
sampai rumah..2 kali lagi hujan siap petir mengunung..

oh yer..azeey..bersyukurlah..kita masih di tempat yang terlindung..amin

jeBateja berkata...

kawe naik motor semalam....basah abis kawe...alhamdulillah...sesekali mandi hujan...kan..kan

ardinihumaira berkata...

kat sini semalam mendung ja tak ujan2. kalo ujan best tdo hehe

NzA berkata...

skrg hujan xmenentu......

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs