UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 April 2011

AIMAN 'DIBELASAH ' RAMLI MS

PARA peserta Mentor 5 dengan protege masing-masing.


Jangan salah faham plak baca tajuk tu ....'dibelasah' bukan bermakna kena pukul ke hape tapi kena kritik masa konsert minggu ke-2 untuk Mentor 5 (Kumpulan B) baru2 ni.

Ramli mendakwa vokal Aiman (protege kepada Rahim Maarof) tidak sesuai membawakan lagu Rock kerana tidak ada teknik untuk membawakan lagu berkenaan. Tetapi bagi Rahim Maarof pula, sebagai mentor dia melihat Aiman sudah pun menunjukkan peningkatan dan mengatakan mungkin Ramli MS sudah lama tidak mendengar lagu rock dan agak 'terkejut' bila melihat Aiman membawakan lagu itu.

Ntahlah......Nak tau lebih lanjut baca je kat sini - BERITA HARIAN


4 ulasan:

Miecyber berkata...

Buku bertemu dengan ruas,protoge pening kepala..

Fakta Menarik Tahun 2011

aTy _faRed~ berkata...

suara aiman tak sedap sangat lar... tak power..!!

amirah berkata...

suara dia memang x sesuai rasanya la..ermm

PutRee SeJiNjaNg berkata...

lama dah tak nengok mentor ni..hehhe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs