UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 14 April 2011

CENTRAL MARKET JADI DESTINASI SETERUSNYA

~ Centarl Market. Dulu masa keje kat company lama (MAA Insurance) ; selalu gak aku ke sini bila ada kursus kat HQ.....:)

~ Suasana kat dalam Central Market. Dengan deretan kedai / gerai. Pelancong asing pun ramai....

~ Ini Straits Chinesse. Of course le barang2 yang dijual pun lebih kepada budaya Chinesse.

~ Ini tempat aku paling sker. Gerai2 melukis potret ; tengok my princess tu tengah ghalit tengok lukisan2 kat situ.....

~ Kan aku dah kata ; kami berkongsi hobi yang sama....:)

~ Ni tangga nak naik ke tingkat atas. Ada banyak lagi kedai2 kat atas tu. Actually masa ni aku dah letih , tapi my hubby still nak jalan lagi.....hu3

~ Baju besi....Agak2 okay tak kalau pakai baju besi ni masa ujan sambil bawak motor?...Hu3....

~ Kat tangga pun tanggalah ...janji posing

~ Kedai menjual baju2 batik pun ada

~ Ni dah penat sangat.....rest kejap sambil minum sebelum balik......


Lepas puas jalan2 dan bergambor kat KL Tower, we alls terus ke Central Market plak. Plan nak ke Central Market ni dah lama ; tapi tak menjadi je. Aku memang dah selalu ke sini . Masa tu aku maish keje kat company lama. Kalau kursus je mesti HQ akan book hotel kat area dekat2 ngan Central Market nih.

My hubby dan my princess memang tak pernah ke sini.Kebetulan ada masa....we alls terus je le menyinggah.

Macam2 ada kat Central Market nih . Banyak kedai2 menjual baju....kasut...topi...aksesori....barang perhiasan dll. Kalau nak beli pun boleh ; atau pun just jalan nak cuci mata pun boleh.

Aku lebih tempat yang jadi favourite adalah gerai2 melukis potret. Boleh ghalit aku kalau pegi situ.....:)





P/S: Minggu ni nak jenjalan ke mana plak ek???



5 ulasan:

NM02 berkata...

weh, lama giler, bertahun tak jejak cm. zaman study dolu, ni le tempat lepak kami.

huh... memory lane ni...

AnneRaini berkata...

dah lame tak gi cm ni..tapi kalau pergi pun selalunya tak beli pape. just jalan2 jek...

Pepel BoNda AmaNi berkata...

dah lama xp CM...

Misz-ella berkata...

wahhhh .. ronda2 kola lompo!!! hahaha

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

masa zmn skool kat science s'ngor dolu, ini la tempat menebeng bebudak skool. heh3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs