UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 6 April 2011

FISHBALL SOUP .... BAGUS UNTUK DIET

~ Fishball Soup @ Food Court Alamanda, Putrajaya.....


Asyik makan yang heavy je pun bosan juga. Apa kata sesekali tukar selera dengan menu yang lebih 'ringan'...macam Fishball Soup nih.Boleh makan macam tu je atau pun makan dengan nasi. Makan sup ni panas2 memang sedap.

Kalau yang tengah diet tu memang SESUAI sangat le menu ni....:)

6 ulasan:

toyolkiut berkata...

fish ball?
TK suka..
apa2 resepi pun sedap..

shidah berkata...

resepi yg paling senang nak buat kan kak?

eelobor berkata...

semua jenis sup saya suka terutama sup gear box.... perghhhh

ArELeEz berkata...

sker jugak.

amirah berkata...

sesuai untuk orang diet..

umialya berkata...

ptg ni akak dah wat, tambah aje tauhu goreng, jadilah tauhu sup, sedapkan!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs