UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 13 April 2011

GARA2 NESCAFE 3 IN 1....AKU TAK SELERA MAKAN ; LAYAN MAGGIE JE LAH



Ni gara2 minum Nescafe 3 in 1 2 hari berturut2 la nih. Hari Isnin dan Selasa. Siap bancuh dengan susu tepung plak tu. Kunun2 terbaekkkkkkkkkkkkkk lah. Sudahnya perut aku jadi sebu.....rasa kenyang semacam....tak de selera nak makan....hilang feel ; even lauk hape pun.

So, ini jelah menu yang termampu untuk masuk dalam tekak aku tadi. Mee segera @ Maggie ayam......

P/S: Aku tak nak dah minum Nescafe 3 in 1 lepas nih.....:(



8 ulasan:

mzhany berkata...

azzey, hany takleh minom nes 3in1 ni, mesti akan ulang alik ke toilet. kalau nak minom nes, hany kena buat sendiri, beli yg kosong tuh..


sengsara sbb kemalasan ;)

Fairus Bin Mamat berkata...

SAYA DAH LAMA TAK MINUM NESCAFEE..

Ati Masrif berkata...

kita hantu nescafe

mesti minum waktu pagi O'

tengkorakemas berkata...

er kenapa kak?bukankah nescafe 3in1 tu bancuh dgn susu tepung jadi halussss... :)

tapi selalunya TE cuma rasa senak..kenapa ntah

So Shy Lady berkata...

dlm usaha nk tinggalkn nescafe 3n1.. t. elok lah utk jantung T_T

ஐ๑makdara TERdiva๑ஐ berkata...

eh! samelah kita,

tadi pun baru sental megi ayam semangkuk!

slurppppp!

IQBAL ZARIN berkata...

sedapnye maggi~

amirah berkata...

kalo kita minum kafein memang rasa cam tak sedap perut badan pastu..tapi nak minum gak..hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs