UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 3 Disember 2010

WARGA EMAS DIJEL 10 TAHUN , 6 SEBATAN

* Boleh ke kisah ni diibaratkan......harapkan pagar, pagar makan padi.....HUH!!!


BATU PAHAT 2 Dis. - Perkenalan antara seorang kanak-kanak perempuan berusia 13 tahun dengan seorang lelaki berusia 56 tahun terjalin apabila kanak-kanak itu tersalah menghubungi nombor telefon warga emas tersebut.

Sejak itu, mereka saling berbalas khidmat pesanan ringkas (SMS) selama sembilan bulan sebelum kanak-kanak itu mengambil keputusan lari dari rumahnya di Gemas, Negeri Sembilan untuk bertemu warga emas daripada golongan kurang upaya (OKU) itu buat pertama kalinya.

Itupun setelah kanak-kanak itu dijanjikan untuk dibawa bersiar-siar ke Genting Highlands.

Sebaliknya, apa yang berlaku, kanak-kanak itu telah diperkosa oleh warga emas berkenaan yang mengalami kecacatan di kedua-dua bahagian tangannya.

Kisah selanjutnya di sini - Utusan

7 ulasan:

IMANSHAH berkata...

zalim..bila hak yang tidak diletakkan pada tempat yang sepatutnya

Ajie Mohd Tahir berkata...

grrr..geram~
da tua2 ptut bnykkn bramal.
bkan buat jht.
buat mlu batu pht je.=='

eiela berkata...

ish, tak berperikemanusiaan langsung lah orang tuh. geram je..nafsu kan, tak kira orang tuh sempurna ke tak kan.

Latest Entri :
Senyum Itu Sedekah
Bila Si Dia Bertanya

azieazah berkata...

Bila nafsu menguasai.. Tak kira umur, tak kira rupa.

Agak pelik bila anak gadis seawal usia itu kelihatan agak berani bertindak sebegitu...

wahida berkata...

menyakitkan hati jer...

mzhany berkata...

ishhh nauzubillah.....ishh mcm2 skrg nih...adoiii laaa...yg warga emas tu plak tak sedar diri la pulak...ishhh tak pasal2 di usia tua ni kena meringkuk dlm penjara....

Ct Arina berkata...

da la OKU, jahat pulak!
bkn nk mengata OKU, tp bile sedar diri tu kurang, tlglah berperangai elok so that org pn hormat.
peace.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs