UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 14 Disember 2010

SASARAN KERJA TAHUNAN AKU

Ahhhhhhhhhh......Lega bila tugas yang diberi dah dapat dilangsaikan. Baru je selesai mengisi Borang SKT dalam sistem HRMIS. SKT ni Sasaran Kerja Tahunan ; means kita kena catatkan sasaran kerja dan pencapaian kita setiap tahun.

Bunyi nya senang , tapi kalu dulu isi borang manual je. Sekarang kena online ; agak susah sikit untuk kali pertama. Tapi lama2 okaylah .....

Bukan ke setiap kejayaan itu bermula dengan langkah pertama.......

7 ulasan:

atty's berkata...

dunia dah moden ni semuanya kena isi online..kan.

erienz berkata...

salam perkenalan...rasanye lom lagi isi skt...x lama lagi sampailah kat atas meje ni...tp x online lah...manualje..

♥ manje ♥ berkata...

salam azzey

kami kat sini msh lg isi guna manual... huhu mls sungguh
nak isi SKT nih

eelobor berkata...

SKT pun online ker? napa saya isi kat borang jer

ArELeEz berkata...

kitorang punye dateline b4 15 dec. dah submit tp, still pakai manual. hu3..

ardinihumaira berkata...

dni lak kena ada sasaran habiskan revision. adoi :'(

azzey berkata...

eelobor: haah online....since ujung awal tahun dh mula guna online. tp yg manual isi juga....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs