UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 9 Disember 2010

PERPISAHAN ..... KEBAHAGIAAN DALAM PERPISAHAN

Baru lepas lunch.....heh3....tadi kat umah tak sempat. Aku balik masak nasi, goreng telur berkicap dan goreng ikan masin. Nasi masak dan jam pun dah pukul 1:45 .....so tak sempat nak makan. Aku tapau je bawak pegi office.

Sedih terbaca berita tentang penceraian pasangan artis SEIN & NANA yang pernah masuk Sehati Berdansa.......

Tapi mereka yang menempunhnya mesti lagi2 sedih. Keputusan terpaksa dibuat untuk meneruskan kehidupan. Harap2 keduanya akan lebih bahagia selepas ini....

* Adakalanya perpisahan itu memberi kebahagiaan.......Teringat lagu Shahir "Kebahagiaan Dalam Perpisahan......"

6 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

semoga itu keputusan yang terbaik untuk mereka

kakchik@ella berkata...

apa pun kita kena terima .. Itu kerja tuhan.

*azni* berkata...

ada badi tak elok kot rancangan sehati berdansa tu..main ckp je i ni..

ctpayong berkata...

perceraian adalah perkara halal yg sangat2 dibenci oleh Allah SWT tetapi hanya Dia yg tahu kenapa hal itu dihukumkan halal.

hanya Allah yg mampu beri petunjuk.

ArELeEz berkata...

harap2 shahir menang ajl! he3..

Peminat Katie Holmes berkata...

senang betul dirang berpisah.
tapi tu la, kita orang luar ni tak tahu cerita sebenar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs