UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 9 Disember 2010

MESYUARAT....MESYUARAT...DAN MESYUARAT ; BANYAK NAK REKOD NIH!

Pengarah tak de dari hari ni sampai esok ; outstation. Banyak plak memo tentang mesyuarat yang aku received untuk hari Isnin nih! Kelam kabut aku rekod dan pass pada mana2 pegawai yang ada......

Takut ter'miss'. Nanti aku plak yang disalahkan......Hu3.......

P/S: Saat2 macam nilah keupayaan membuat keputusan dan mengutamakan yang utama diperlukan!

3 ulasan:

Kancilbiru berkata...

bosannya mesyuarat kan...mesti lalok tak ingat nak nak kalau petang mesyuarat tu...huhuh

Sharinginfoz berkata...

banyak betul meeting, kekadang bosan juga

ArELeEz berkata...

pkp pun kene rekod memokah? xde pt kah?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs