UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 13 Disember 2010

PAGI TADI NAK BE....DAH DAPAT 2 BE



Pag tadi masa masuk akaun NUFFNANG tak dapat nak check page earnins. Baru kejap ni aku masuk.......Syok sangat2 ; coz ada 2 BE baru datang bertandang. NOKIA APPLICATION WORKSHOP & TAYLORS UNIVERSITY OPEN DAY.

Jemput masuk ke blog ni ye Cik BE 'berdua'. Lama2 lah sikit menginap kat blog aku ni. Aku sker je.......Dan tak lupa terima kasih banyak2 pada kengkawan yang selalu datang jenguk aku kat blog ni dan TERIMA KASIH juga buat En NUFFNANG..........Skerrrrrrrrrrrrrrrr sangat nih........

4 ulasan:

eelobor berkata...

ini amat2 tak boleh jadi, kenapa saya punya tak dapat2 lagi nie. ini boleh mendatangkan kemarahan. hihihi

Unknown berkata...

hohoho.tahniah, masa ni la kena lari laju2 guna bloglarian :)

kak ina kl berkata...

tahniah yer..masa untuk cari trafik kaw-kaw..oo tahun depan anak kamu nak masuk darjah satu ker?

kalau betul kenalah ambik cuti kan untuk hari pertama persekolahan.

azzey berkata...

eelobor: he3....ini boleh kena jual nih....:)

FareedSairi: mmg everyday termengah2 kejor bloglarian...berbaloi2....tq ye...

kakina kl: tq kak...anak saya masuk form 2 kak, bukan darjah 1...dah besor dah pun....:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs