UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 8 Disember 2010

BUNUH- MEMBUNUH ......KES DI TV3

Baru lepas tengok Rancangan KES di TV3. Tentang kes pembunuhan yang berlaku pada tahun 1996.

Hanya kerana dendam dan akal yang dikuasai nafsu amarah ; buruk padah yang menimpa. Ngeri bila tengok gambar2 masa kejadian.

Bunuh-membunuh dah macam jadi perkara biasa ; macam sembelih ayam je. Kalau 14 tahun dulu macam tu ; sekarang bertambah2 teruk lagi.........Ngeri! Mintak2 kita dilindungi dari semua ni.......amin......

7 ulasan:

Echam berkata...

Akal yang dah dikuasai syaitan...

mama maman berkata...

gerun mama yana tgk.... nape la wujud insan2 sebegini.... minta dijauhkan la kan benda2 gini....

tengkorakemas berkata...

nyawa hak mutlak Allah..tapi ramai yg 'hebat' nak mencabar hak Allah...

Afida Anuar berkata...

Senang cerita, kalau sehari tak dengar kes orang bunuh2 ni, tak sah hidup, ke camne azzey...thanks sudi singgah;)..

simply nana berkata...

salam k.azzey..indunye ngan k.azzey. takut n mengerikan kes sebegini..mintak dijauhkan la dari keluarga kami dan muslim & muslimah yg lain. amin...

Cik SHiNJU berkata...

Salam...

Semoga kita dilindungi drpd insan2 yang kejam mcm tu.. :)

azzey berkata...

simply nana: rindu ngan awak gak. kdg2 busy yg meembuatkan x sempat jenguk blog nana....sory ek!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs