UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 8 Oktober 2010

PIZZA HUT PUNYA CITER

Petang tadi aku ke Pizza Hut. Teringinkan Mushroom Soup favourite aku tu lah...... Aku dan hubby just order 2 Mushroom Soup dengan Garlic Bread, air Pepsi dan Twister Orange. Means tak banyak pon yang diorder!

Cuma yang buat aku hangin dan rasa gerammmmmmmmm je......... (coz ini dah kali ke-2pengalaman yang sama kat tempat yang sama). Mula2 waiter dia antalah Mushroom Soup. Okaylah.......Sambil tunggu Garlic Bread ngan air aku layanlah soup tu dulu. Sampai abis sup tu aku try......bayang Garlic Bread pon tak nampak. Air hape ke lagi!!!

Aku dah mula hangin.......Yang buat aku tambah hangin, bila aku nampak air yang aku order dah siap kat kaunter......tapi budak waiter tu baikkkkkkkkkkk punya sembang sambil gurau2 ngan kawan2 dia! Bila dia sampai je kat meja aku bawak air......aku terus sound dia....."Mana Garlic Bread yang I order tadi".......Dia cakap...."Sory cik, lambat sikit tak cukup oran......"

Bila dia cakap cam tu......aku tambah angin, sebab customer tak ramai pon....." You jangan simply2 cakap ye....I nampak air ni dah lama siap, tapi you sembang2 je kat kaunter tu" Then my hubby plak sound dia......" You ing at we alls nak makan soup ni dengan hape? Mesti dengan roti kan???" ........Sekarang you isi semula soup ni, dan jangan caharge.....I tak mau bayar!"

Terkulat2 je budak waiter tu.....Terus supervisor yang in-charge kat situ bakarkan Garlic Bread yang aku order! Nampak sangat dia tak prihatin dengan order customer. Hape???? Ingat hape.....bila aku tak order Pizza.....order sikit menu je, boleh buat layan tak layan ke? Geram betul aku. Garlic Bread tu pon dia bakar sekejap je. Ape tak nye.......planta yang disapu kat roti tu pon masih basah lagi.......Nampak sangat kelam kabut bila tengok aku dah hangin semacam!!!

Hape punya servislah cam gitu!!! Tak faham aku.......

5 ulasan:

Sharinginfoz berkata...

memang tension kalau alasan entah apa-apa

jeBateja berkata...

Soba - soba....nanti darah naik...susah oooo....soba soba.....

ardinihumaira berkata...

huhu.. lastik je dia kak...

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

sound jer..! jgn cam pakcik! org kedai xingat order dia pun dia wat dek jer.. sker pikir +ve! huh!

azzey berkata...

jeBateja:Bkn x sabar......sy pon bkn jenis sker naik angin x tentu pasal....just menegakkan hak kita sbg pengguna.kekadang diaorang ni klu kita diam makin menjadi2! coz ini dh kl ke-2....

Sharinginfoz; mmg tension coz alasan x masuk akal....

ardinihumaira; klu ada lastik......mmg nahas dh budak tu....hu3.....

Areleez: mmg sound direct je skrg nih! x de beralas2 dah....pakcik tu byk sgt cas positifnya tu......ha3.....

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs