UpDaTeR

Pengikut

Pages

Selasa, 1 Februari 2011

KANTIN YANG BERIMEJ BARU ....

Dah lama aku tak minum di kantin office, rasanmya dah 6-7 bulan....... Cuma baru2 ni ; dalam minggu lepas follow member2 office minum kat situ. itupon aku minum air yang aku bawak dari umah je.

Memang ada perubahan ; bila dah lama tak ke kantin. Hiasan pun cantik. Siap ada langsir macam kat hotel bagai. Kaler putih lagi. Tapi yang tak sedapnya bila ada suara2 yang masih meluahkan rasa tak puas hati.....
Yelah puas hati ke kalau.....bihun yang digoreng masih rasa bihun dengan tak de isi apa2 pun walaupun setakat ikan bilis penambah perisa........Puas hati ke kalau air yang dibeli setiapa hari bertukar kadar harga...sekejap2 RM1...Esok lusa RM1.20.....Dan tiba 2 jadi RM1.40 plak.....Tak ke haru tu.....

Hai entahlah....ini ke yang di kata 'indah khabar dari rupa'....................


P/S: ....Jadinya tak sia2 lah selama beebrpa bulan ni aku tapau air dan bawak biskut/roti dari umah je....:)

5 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

cantiknya..mcm cafe kat hotel je huhuhhh

Admin P@P berkata...

Assalamualaikum.
Cantik. Betullah, macam kat hotel. Cuma yang tak cantik dan ramai tak setuju sebab hargapun macam kat hotel...

Mungkin perlu dibawa bermesyuarat agar harga dapat diselaraskan semula.

TQ

DKosongLapan berkata...

kekadang tokeh kantin tu buat makan....ikut tekak die....maksudnye ikut seleghe die... itu yang tak kene je bile oghang lain makan.....

ardinihumaira berkata...

wahh cantiknya hiasannya

Shafa berkata...

kalau makan kat kafe mmg la x blh mengharap sgt. Bkn ada isi sgt pun kalau mee/nasi goreng dia. nasib2 la dpt pengusaha kantin yg mcm mana...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs