UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 7 Februari 2011

LAGI 3 HARI .. KE LANGKAWI

Lagi 3 hari je lagi.. aku akan berkursus ke Langkawi. Kursus bermula pada 11/2/2011 dan berakhir pada 13/2/2011. So pada 14/2/2011 aku and the geng akan bertolak balik ke sini. Insyaallah aaku akn bertolak hari Khamis ni ; 10/2/2011 pukul 9 malam dengan menaiki bas. Peserta kursus kali ini agak ramai ; 80 orang. 40 orang terdiri dari kakitangan sendiri dan 40 0rang lagi suami/isteri/anak2 kakitangan yang terlibat.

Aku? Aku...beselah ..lone ranger. Mustahillah nak bawak my princess and my hubby coz masing2 ada urusan. My hubby keja ; susah juga nak cuti. sampai berhari2..dan my princess sekolah. Takkan nak senang2 amik cuti. Lagipun kursus ni bukan pihak sekolah yang organised.

Kursus kali ini bertemakan Keibubapaan dan Anak Remaja. Bagaimana untuk menangani dan memahami kerenah anak2 remaja. Di samping memahami kepentingan hubungan baik di antara suami isteri untuk kecemerlangan anak2 ini.Means di sana nanti akan ada dua sesi. Satu untuk ibubapa dan satu lagi untuk anak remaja. Itu sebab ada yang pegi dengan suami/isteri /anak masing2.

Dan bila dah namanya berkursus tu.....blog ni akan 'sepi' untuk sementara waktu, sebab aku tak dapat nak update selalu. Kalau ada pon may be Auto-publish entry...*itu pon kalau sempat nak buat 2-3 hari ni...heh3...*

Plan asal nak bawak laptop...tapi fikir2 balik, dengan perjalanan yang jauh ; 7-8 jam. Nak singgah solat lagi then naik feri lagi dan nak usung beg sorang2 (lain lah hari tu pegi Langkawi my hubby tolong bawakkan), so rasanya tak jadilah nak bawak laptop. Kalau pegi bawak keta sendiri tak pe juga. Boleh bersenang-lenang dalam kereta....hu3....


P/S: Sape2 blogger yang ada kat Langkawi boleh kita bersua muka ye.....*itu pon kalau cukup masa...*

5 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

assalamualaikum..

jangan lupe bawak balik replika kat dataran helang tue tau hehehehe

p/s: sy klik HB awak juga

MiYOKO SuKi berkata...

wow..bestnye g langkawi...

mai sggh penang..bole jmpa sy....hehe

Shafa berkata...

langkawi... erm, memborong coklat dan pinggan mangkuk la nampaknya kalau sempat. ^___^. selamat berkursus eyh azzey. fa ni tak cukup2 lagi 7 hari kursus.

Unknown berkata...

azzey.......
ala.........bestnya sambil menyelam minum air.

awak belikan suvernior banyak2 tau...
PS: ayu tak pernah jejakkan kaki ke sana...bilalah agakknya??

A.R.E.L.E.E.Z.A.F.F.E.N.D.Y berkata...

alaa.. bwk pakai backpack la. senang sket.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs