UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 2 Februari 2011

INILAH DIA 'BABY' TU ..NURNAJIHA ILIYANI SYAFINAZ

~ Inilah dia NURNAJIHA ILIYANI SYAFINAZ

~ Credit to my litle sista ; Areleez....coz gambar2 ni cilok kat blog dia...hu3....
Dalam bulan November tahun lepas aku ada buat entry tentang 'Dapat Baby Lagi'.....Aztually yang dapat baby tu bukan le aku.....tapi Mak Andak aku ; adik my mum.
Inilah dia baby dia.....NURNAJIHA ILIYANI SYAFINAZ. Dah dekat 3 bulan umurnya, tapi aku tak sempat jumpa lagi. Gambar ni pon masa my litle sista pegi umah Mak Andak baru2 ni. Aku tak ikut sekali.
Nama bukan main panjang lagi. Agaknya memang dah trend parents sekarang sker bagi nama panjang2 kat baby diaorang. May be excited ke atau dah jadi ikut2an agaknya.
Macam aku dulu pon excited masa dapat baby ( 14 tahun dulu). Bagi nama bukan main panjang lagi ; FATIN NORALYANI NADHIRAH.Tapi panggil Are-tien je pon. Sampai penah satu hari masa my princess ni baru masuk sekolah dia mengadu penat tulis nama panjang2. Siap mintak aku tukarkan nama dia lagi. Dia mintak tukar kepada nama PUTERI....Kan ke kelakor tu..hu3...
P/S:Pagi ni dapat berita officemate dah selamat bersalin ; baby girl. Nama pon boleh taha panjang..."QIESHA AMANI".....Tu baru yang mak bagi nama , bakal ada sambungan lagi kat hujung tu untuk si ayah plak bagi nama....hu3...Macam2.....

5 ulasan:

sahromnasrudin berkata...

semoga menjadi anak yg solehah

m i a berkata...

huwa..baby baru..ehem kak, mia pon bakal dapat anak buah jugak..yeahhh,,,,

amirah berkata...

ala..chumil..nak baby lagik!waa..azzey takmao lagi ke?

ardinihumaira berkata...

comelnye nama dia :)

atien berkata...

Azzey :anda d tag
http://atienabern.blogspot.com/2011/02/25-things-about-atien.html

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs