UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 14 Februari 2011

BADAN SIHAT, KAWAN PUN BERTAMBAH

Selamat petang sume, dah pukul 5 lebih sekarang ni. May be sekarang ni aku dah terpacak kat padang tu untuk join senamrobik mingguan kat office aku nih. Last week aku dah get ready tukar baju , tapi senamrobik dibatalkan kerana keadaan cuaca masa tu yang tak mengizinkan.

Kalau pagi tadi dengan Perhimpunan Bulanan...petang ni kami bersenamrobik le plak. Senamrobik yang bagus untuk kesihatan. Esok pun cuti , mesti ramai yang sibuk dengan sambutan Maulidur Rasul di sana-sini. Masing2 dengan urusan masing2. Ada yang dapat join dan ada juga yang tak dapat join.

Apa2 pun yang pastinya aktiviti2 yang aku sebut tadi masing2 ada kebaikannya yang tersendiri. Yang nyatanya....dah tentulah dapat merapatkan silaturrahim sesama kita. Macam aktiviti senamrobik ni...... kat padang nilah baru kita kenal sape yang selalu kita hubungi di telefon....sape yang selalu kirim e-mail pada kita. Ada masanya berselisih bahu pun kita tak tahu itulah orangnya.

Tapi kalau bersenam je pun tanpa peduli orang sekeliling tak boleh juga...Habis bersenam, dia ke mana kita ke mana. Kan ke bagus sambil2 bersenam tu bertegur sapa. At least tak rugi keluar peluh...Badan sihat, kawan pun bertambah. Kan ke untung tu...:)

2 ulasan:

Unknown berkata...

jom...
kita sihat sama2...

nur berkata...

Semoga sihat sentiasa Azzey..


Jemput ke:ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs