UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 5 Februari 2011

ATTEND KENDURI KAWEN


Dah pukul 11 lebih. Tapi masih pagi lagi kannnnn. Ke mana je korang pagi ni? Aku dah bersiap2 ni nak attend majlis kenduri kawen salah sorang officer kat tempat aku yang baru je pencen. Tapi jangan salah faham plak....bukan dia yang kawen....tapi anak dia....hu3....

Ada ke juga yang attend kenduri kawen hari ni? Atau pun majlis2 lain. Apa2 pon semoga gembira dengan apa juga yang korang buat ye.

Okay....I have to go now......Bye2.


P/S: Gambor kat atas tu saje nak citer aku tudung tu pagi ni.Tak de motif apa pon.....He3.....



5 ulasan:

IMANSHAH berkata...

besaq mata

Izan Ishak berkata...

izan dok umah je kak azzey...hubby kj plak hari ni. makan kan utk izan sekali ye~

Miecyber berkata...

Ari ni saya pergi kelas agama kat masjid baru Jerantut.


http://miecyber.blogspot.com/2011/02/di-serang-babi-hutan.html

icee-yah berkata...

cantek ar tudung akak.sesuai..:)

nur berkata...

wah.. belang2 si rimau beang ye Azzey..
Jemput ke:ALL IN ONE

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs