UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 12 November 2010

BADAN SAKIT-SAKIT

Selamat pagi semua. Pagi ni bangun tido badan rasa sakit-sakit. Dah 2 - 3 malam aku tetido kat depan lappy lepas blogging. Dah mengantuk sangat........Sedar-sedar pukul 3-4 pagi. hu3......

Cepat-cepat masuk bilik. Beselah kalau dah tido tak beralas apa-apa ; memang badan sakit-sakit. Blogging punya pasal.....tido pun tak menentu.

Ini semua sebab line yang asyik sakitttttttttt dalam minggu ni. Lembap sangat, so malam je masa yang free nak BW! Hadoiyaiiiiiiii!!!!!

* Salam Jumaat untuk semua ye.....:)

8 ulasan:

Izan Ishak berkata...

azzey...samalah kat sini pun. line sgt tenat. bw pun tersekat2 je. hehehe...blogger tegar ni sampai tido dpn lappy...

kakchik@ella berkata...

Azzey, kt rmh akak pn line sengal camtu. Take care ye dik. Akak pun ngah sakit2 bdn gak ni. Tak tau nape. Hehe ..

Cik SHiNJU berkata...

Salam Azzey

Mmg line tenet makin teruk..
Bukan makin elok pun..
Nympah :@

- zuriey - berkata...

cian dia smpai sakit2 bdan..belilah tilam tak pun g urut kat spa..

amirah berkata...

broadband kat rumah tu dah mmng ditamatkan riwayatnya..slow sgt..buang karen je

Ena berkata...

salam...


heheh.. penangan bw yeh!.. ;d

mia berkata...

hehe..muka panas x azzey?sy kalu tdo dpn lappy..muka jadi panas..ahhahaa...btw, mrning dear..

nur berkata...

salam jumaat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs