UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 28 Oktober 2010

PERASAAN YANG TIDAK MENENTU

Hari ni perasaan tak menentu. Rasa macam malassss je nak keja. Rasa macam nak pegi jauh ke satu tempat yang membolehkan aku release tension….tenangkan fikiran…..dan tak berjumpa dengan orang2 yang aku kenal kat situ.

Aku tak tau kenapa . Yang pasti itulah yang aku rasa……Aku nakkan ketenangan.

7 ulasan:

eiela berkata...

hmm kenapa nih, macam ada masalah je. cuba pejam mata, tarik nafas dan hembus pelan-pelan,,nanti oklah. takpun amik wudhuk dan banyakkan istighfar.

My Little Diary berkata...

salam,
saya pun kadang2 penah alami perasaan camtu.. :)

entry terbaru "anak jantan"

Sharinginfoz berkata...

seronok dapat tenangkan fikiran dan tak payah fikir pasal kerja kan

azzey berkata...

eila:ntahlah, yg pastinya mmg ada sesuatu yg mengganggu perasaan. anyway tq dgn kata2 nasihat tu & tq sudi singgah

My Litle Diary: kdg2...... kita pun x sempurna kannnnn....

Sharinginfoz: itu yg sy nak skrg ni.....:)

ardinihumaira berkata...

dni malas g kelas hari ni.. tapi gagahkan jua... pegi2.. kelas batal. ciit kalo tahu dni sambung tdo je hu

ArELeEz berkata...

jom vacation ujung tahun nih! kite gi eagle ranch nak?

azzey berkata...

ardinihumaira: mmg ada kdg2 kita jd malassssssss tetiba!

Areleez: di manakah itu?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs