UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 6 Disember 2010

DAH MASUK HARI TERAKHIR KURSUS !





Alhamdulillah dah masuk hari ke-3 di Tanjung Kling Melaka. Hari terakhir untuk kursus. Pagi2 ni macam bese......dimulakan dengan senaman pagi dulu.......

Kalau mengikut jadual, kursus akan tamat jam 1:00 tengahari. Aku dan kengkawan masing2 dah tak sabar nak balik umah. Baju2 dah dipacking sebahagiannya......Hanya menunggu masa balik je.....hu3......

Hari ni pembentangan berkumpulan lagi sekali. Macam2 gelagat lagilah boleh dilihat semasa sesi pembentangan ni......* ha3....ada yang nak pandang muka kawan2 kat depan pun tak berani!......ha3.....


~ Sebahagian gambar2 kursus pada hari pertama.....


P/S: Alhamdulillah dapat hadiah PESERTA TERBAIK WANITA ........Bukan hadiah yang dicari, tapi ilmu dan pengalaman yang diperolehi

12 ulasan:

nur berkata...

tahniah azzey dapat jadi peserta terbaik.. memang ilmu dicari, tapi kalau dapat hadiah sampingan pun best la kan
ALL IN ONE

lady XOXO berkata...

amboi sempat lg berposing tue.. ahahha wah dah habis kursus.. hoyeh

My Little Diary berkata...

salam,
tahniah ye... hehe bukan senang nak dpt anugerah apatah lagi ilmu...
semoga bermanafaat buat anda!

ardinihumaira berkata...

wahh tahniah kak!


p/s: akak nampak muda sangat tau... siriyes :D

eelobor berkata...

peserta terbaik tu.....dasyat2

fara berkata...

wah. hebat!
tahiah ye :)

relevan berkata...

Azzey kursus Polis ke?..

Redbloodsnow berkata...

zie teringin nak in uniform taw dear. tp itu lah. dok sarung uniform dilahhhh jek memanjang...a\hahahaha

amirah berkata...

wahh..dpt peserta terbaik?bestnya. Syukur rezeki.Tak jalan2 kat Melaka ke?Tanjung Kling patutnya singgah mandi laut..hehe

azzey, saya ada tag untuk wardah ilmu first giveaway. senang je. kalao rajin buatla ye.. : P

Ct Arina berkata...

congrats dpt jd peserta terbaik!
kerja beruniform ke?

azieazah berkata...

Wow!
syabas dan tahniah. Memang best pergi kursus ni, dapat ilmu dapat kawan baru, dapat makan sedap.

Lebih manis bila dapat anugerah khas sebegitu!

*Psssttttt.... ada ramai tak yang hensem-hense?

ArELeEz berkata...

congratslah to u, wahai makcik! ;P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs