UpDaTeR

Pengikut

Pages

Sabtu, 20 November 2010

ULCER LAGI

Pagi ni cuaca agak cepat panas......Baru pukul 8 pagi, tapi matahari dah mula terik. Ni kalau jemur kain baju memang cepat keringnya!

Cakap pasal waktu pagi, mesti tak lari dari sarapan pagi. Hu3....Pagi ni aku boleh rest coz, my hubby yang siapkan sarapan pagi. Nasi Goreng Kampung! Aku sker sangatttttttttttttttttt!!!

So, aku boleh terus mengadap lappy dan mulakan sesi ziarah aku ke blog kengkawan. Kengkawan sume dah breakfast?

P/S: Tapi mulutku yang ulcer buat aku kurang selera..........:(

2 ulasan:

Unknown berkata...

suda..
lontong n rendang..yummi!!!

Monink..
ulcer tu ksi bubuh garam..ouch!!

Gadis Kampung berkata...

rindunyer kat azzey?saya belum makan lagi...tengah tunggu kawan...nak sikit nasi goreng

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs