UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 7 November 2010

JANGAN BERTANGGUH.......BUAT SUNGGUH-SUNGGUH

Bangun pagi ni ; dah lepas cuci muka dan gosok gigi ........aku terus ......(bukan sediakan sarapan.....) capai kain baju yang berlonggok di dalam bilik dan terus melipatnya.

Tak banyak pun kainnya......tapi sikit-sikit pun lama-lama boleh jadi membukit kalau dibiarkan. Mengambil kata-kata orang tua, kerja jangan bertangguh. Sebab bila bertangguh kita jadi orang yang tak bersungguh-sungguh!

Jadi, aku pun terus sungguh-sungguh lipat kain-kain tu! Hu3........

5 ulasan:

relevan berkata...

Ini bukan ke kerja tertunggak? hehe!

nur berkata...

selamat menyelesaikan tugas.. kalau sikit2 lama2 jadi bukit tu duit kan best kan azzey
ALL IN ONE

Miecyber berkata...

Betul lah..kalau buat kerja bertangguh..nanti kita juga yang susoh nanti...

ArELeEz berkata...

meh lipat kain kat sini lak. sbb yg kat sini dah macam gunung kinabalu dah. xlame lagik jadik everest la plak! ha3..

ardinihumaira berkata...

cahiyookk!
aja aja fighting!:D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs