UpDaTeR

Pengikut

Pages

Rabu, 2 Februari 2011

AKU RINDUUUUUUUUUUUUUU SANGAT ...

Aku dalam perasaan rinduuuuuuuuuuuuuu sangat dengan si kecik berdua nih.......Dua2nya panggil aku 'ibu'. Yang sulung tu memang rapat gak dengan aku.Aku panggil dia Kak Yong. Yang adik aku panggil 'Odah ' je. Ini anak2 kepada adik lelaki aku......ROZANEEM

Dah 3 bulan tak jumpa si kecik bedua ni.....Agak2nya diaorang ni rindu ke juga dengan aku ek?



~Kak Yong dan Odah.....Kak Yong memang sker bergaya depan kamera......
~ Tengok tu....dengan spek aku pon dia layan je suh bergambor....hu3.....

~ Geram dengan Kak Yong

~ Dia sker pakai tudung kalau pegi mana2.....

~ Yang ini adik ; Odah.......kurang sikit manjanya....dia malu2 sikit . Tapi mula2 je....dah lama2 okay....

~ Dua 'budak kecik' yang aku rinduuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu sangat....Kalau jumpa sah2 aku gomol habis2an! Ha3......


P/S: Mood rindu. Nak kena nyanyi lagu 'Rindu...rindu serindu-rindunya.....'.....:(

5 ulasan:

erienz berkata...

rindu gak kat azzey, dah lama x jengah ke sini....kite pun rindu kat adik2 kite...

jeBateja berkata...

Errr..kat kita...kat kita.....

Miecyber berkata...

Tomeynyer...

Rakyat Malaysia baca 2 buku setahun

- zuriey - berkata...

comelnya..

Sharinginfoz berkata...

memang comel budak2 ni

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs