UpDaTeR

Pengikut

Pages

Ahad, 7 November 2010

SENGKUANG DAN NENAS POTONG

~ Sengkuang yang dipotong2 dan ditaburkan kat atasnya sos berkacang

~ Nenas dan sos

Ni selera orang demam ; my hubby. Kesian dia .....2-3 hari ni tak berselera makan. Tadi teringin plak makan Sengkuang yang dimakan dengan sos dan kacang goreng yang ditumbuk kasar / kisar. Tak cukup dengan tu, nenas dengan sos dan asam!

Sengkuang macam ni cukup popular masa aku di sekolah rendah dulu. Sepotong dijual dengan harga 10 sen. Setiap kali rehat mesti aku beli untuk makan selepas makan nasi. Memang sedap. Tapi dah tak sama dengan yang dimakan tadi.

Tapi, okaylah juga setakat untuk layan selera orang yang tengah demam......

4 ulasan:

Kancilbiru berkata...

betul tu....feveret jugak masa sekolah dulu..tiap2 hari beli...

ardinihumaira berkata...

syedapnyaaaaaaaaa!
lama dni tak makan ni. gulpp:D

Kniedaz berkata...

sedap tu makan sengkuang n nenas yum yum..tapi lama tak makan..hehe

ArELeEz berkata...

org pun macam nak demam gak nih! jadik, sila lah bwk buah tgn time balik kampung nanti, ek?! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs