UpDaTeR

Pengikut

Pages

Jumaat, 26 November 2010

BPIM 2010 ....... CALON-CALONNYA ADALAH.......

Ha3..........macam pencalonan Anugerah Bintang popular plak....... Walaupun hari ni badan rasa lemah je...kepala pun pening ; tapi aku tetap BW. So, terbacalah tentang BPM 2010 (BLOG PILIHAN MALAYSIA 2010 ; Senarai Undian Peringkat Pertama......Terus badan rasa segar -bugar sekejap! Heh3.....

Tak sangka namaku DICALONKAN juga (BPIP).........Terima kasih kepada yang mencalonkan ; Gadis Kampung (sebab dia ada tinggal komen hari tu)

Tahniah juga kepada rakan2 blogger yang turut tercalon ; di antara yang yang ku kenali dan yang aku pernah ke blog mereka2 ialah......... kobEjordan, hamzah ian, imanshah, ahmad alief (BPIP) ......ben ashaari, AKU ANAK PAHANG, eelobor , Eyriqazz (BPSP)........... anastasyea, GKSB, My Litle Diary, ila haron, ardinihumaira, cikgu Dahlia , cik epal , mia (BPWP)...............kakina kl , Gadis kampung , Ayu (CITARASA RINDUAN) ,SINAR RAUDAH (BPIP).............. Dapur tanpa Sempadan , intanurulfateha.com (BTP)............. Blog Aku Bukan Blog Bapak Kau (BLP)

Terima kasih sekali lagi. Sungguh meriah dunia blog kita ni ye......:)

* Tarikh undian bermula pada jam 10 malam 26 November (Jumaat) dan berakhir jam 8 pagi 30 november (Selasa)

5 ulasan:

Azman Roslan berkata...

tak sabar nak undi. heheh

azzey berkata...

Azman roslan: Time kasih utk awak yg organised sume nih!....Saya pun x sabar ni......best2!

lady XOXO berkata...

wahhhhhhhhh tahniah dear sis... nanti xo undi ok..chaiyokkkkk

azzey berkata...

lady XOXO: Tq XO sayang.....!.....akak pon x sbr nak undi kengkawan nih......

Citarasa Rinduan berkata...

azzey...
tahniah..sememangnya awak rajin berblog...

teruskan usaha yer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs