UpDaTeR

Pengikut

Pages

Khamis, 25 November 2010

KALAU DAH TAK DE CHEMISTRY.....

Chemistry atau keserasian memang penting dalam perhubungan.......

Pernah tak rasa frust atau fedup bila kita cuba nak close dengan seseorang....sama ada jadi sahabat atau kekasih.....walau dah pelbagai cara dicuba, tapi tak berjaya juga. Perhubungan tu tetap macam tu juga........Longgar dan tidak begitu mesra.....

Mungkin itulah yang dikatakan tiada chemistry atau keserasian. Kalau ada chemistry....tak perlu buat macam2 perkara ; gerak hati pun dah cukup untuk menyuburkan lagi sesuatu perhubungan tu......

8 ulasan:

lady XOXO berkata...

HA UH SIS... chemistry tu penteng.. tak da chemistry susah.. hurmmmm tapi sis kekadang ada persamaan pown payah... ahahaha

Gadis Kampung berkata...

betul azzey...saya penah alami macam tue...berkawan sejak 6 tahun sekarang gaduh macam tu je...huhuuhu chemistry tue enting yg paling penting ego kena buang

Gadis Kampung berkata...

saya tag azzey untuk join http://nukilangadiskampung.blogspot.com/2010/11/kempen-suai-kenal-blogger-aref-7.html

Echam berkata...

betul.. betul.. betul...

TWEETY BERT berkata...

tepat sekali...

atty's berkata...

Salam azzey..

betul tu chemistry tuh penting dlm menjalin hubungan.

Redbloodsnow berkata...

HAAA BETUL TUH. AKU SETUJU GILOS!

ardinihumaira berkata...

harap kita semua ada chemistry :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs