UpDaTeR

Pengikut

Pages

Isnin, 29 November 2010

PUTERA KATAK

Tengah layan citer dongeng PUTERA KATAK kat TV9. Actually ni siaran ulangan. Tayangannya pada jam 4-30 petang di TV3. Sebelum ni citer ULEK MAYANG. Ni kira menggantikan siri ULEK MAYANG tulah!

Best gak layan citer2 dongeng cam gini. Citer PUTERA KATAK ni mengisahkan seorang putera yang terkena sumpahan menjadi seekor katak. Hanya ciuman dari seorang puteri ; dengan seikhlas hati mampu menghilangkan sumpahan itu......hu3......

Tapi ada ke yang sanggup cium seekor katak? Heh3..........Dah nama citer dongeng kannnnnn. Sesekali layan best gak!Heh3.......

* Teringat pada cerita2 dongeng yang lain yang aku sker baca masa zaman sekolah rendah dulu.......Antaranya...... Nelayan dengan Ikan Duyung, Puteri Salju dengan 7 Orang Kerdil,Rapunzel,Cinderella, Bawang Putih Bawang Merah...........Sume tu best2 belaka!!!

6 ulasan:

tengkorakemas berkata...

Rapunzel dah tgk lum kak? filem animasi tu

Citarasa Rinduan berkata...

azzey..

kitatakut terjebak..karang tak leh nak stop

relevan berkata...

Ni yang ada cium katak tu ke?..

azzey berkata...

tengkorakemas: belom lagi......plan tu ada......he3......

relevan: haah.....:)

Ainismaira berkata...

ala..xdpt tgk td.. mcm best je tgk.. hehe

ardinihumaira berkata...

teringin nak tengok.. tapi cni tak ada panggung.sobss :'(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

i SeRvE nUfFnAnG aDs